* Obrázky na tejto stránke môžu obsahovať príplatkové vybavenie a príslušenstvo za príplatok. Zmeny a chyby vyhradené.

F 750 GS v podobe „Edition 40 Years GS“

Staň sa súčasťou legendárnych dejín

Dejiny úspechu GS začínajú v 80. rokoch: Odvtedy je symbolom pre zvedavosť a nespútané dobrodružstvo. F 750 GS v podobe „Edition 40 Years GS“: Je poctou dejinám GS a je odetá do výraznej čierno-žltej farby legendárnej R 100 GS. Dnes, ako aj predtým, sa dá rozpoznať vďaka dynamickej hornej línii GS. Technické vychytávky F 750 GS, ako napr. jazdné režimy Pro a DTC sa postarajú o radosť z jazdy pod kontrolou. Tvojmu dobrodružstvu už nič nestojí v ceste: Napíš svoj vlastný príbeh, staň sa súčasťou komunity a zaži #SpiritofGS.

To najlepšie na „Edition 40 Years GS“

K jubileu unikátny dizajn: Vychádza z R 100 GS známej pod prezývkou „Bumblebee“ a získa si ťa v čierno-žltom dizajne. Výrazné dizajnové prvky vytvárajú z legendárneho dizajnu skutočný magnet pre oči a nechajú zažiariť stroj v lesku vyše 40-ročných dejín GS. 

+ Čítaj viac
40 rokov GS ako žltý nápis
Vidíme žltý nápis 40 rokov GS.
Vysoko kvalitný brzdný systém Brembo
Vidíme čierny brzdný systém Brembo.
Legendárny čierno-žltý dizajn
Vidíme farebnú kombináciu čierna-žltá v trojštvrťovom pohľade.
Žltá ochrana rúk ako vizuálny akcent
Vidíme žltú ochranu rúk.
Výrazný nápis GS na sedadle
Vidíme žltú GS výšivku na sedadle.
Kryt chladiča GS
Vidíme detaily krytu chladiča s logom GS.
Čierne ráfiky
Vidíme čierne ráfiky.
Sedadlo v čierno-žltej
Vidíme sedadlo v čierno-žltej.

F 750 GS – vždy dobrý základ

F 750 GS – vždy dobrý základ

Zvonku „Edition 40 Years GS“, zvnútra celá F 750 GS: s množstvom jej technických vychytávok ti uľahčí každý začiatok dobrodružstva. Dynamic Traction Control (DTC), ABS Pro a jazdné režimy Pro sa postarajú o bezpečné ovládanie v každej situácii. Silný dvojvalcový radový motor ti zabezpečí dostatočný pohon. Zisti si všetko k množstvu vychytávok a variantov F 750 GS.

+ Čítaj viac

40 rokov pohonu pre dobrodružstvá

Od Afriky až po strednú Áziu: GS už bola za 40 rokov skoro všade na svete. Motocykel, ktorý zvládne každý terén a každú cestu – ide odvážne vpred a odvážne vzdoruje živlom. GS je pionierom cestovných enduro.

+ Čítaj viac
1980
uvedenie prvého modelu GS, R 80 G/S
6
generácia GS s mnohými modelovými variantmi
40
rokov jedinečných zážitkov s legendou GS
1,2
doteraz sa vyrobilo viac ako 1.2 milióna modelov GS

GS je už 40 rokov symbolom dobrodružstva, zvedavosti objavovať neznáme a komunity, ktorá žije #SpiritofGS na každom kilometri. Jej úspešný príbeh začína v r. 1980 v podobe R 80 G/S: Rýchlo sa stane obľúbenou motorkou pre všetky výzvy na cestách, ale aj mimo nich.

+ Čítaj viac
Z terénneho športu na cesty

1978 to 1980:

1978 až 1980:
V r. 1978 sa BMW Motorrad s predchodcom prvých GS postaralo o senzáciu: GS 80 vybojovala na šesťdňových majstrovstvách sveta Six Days dve zlaté medaily. Vlastný vývojársky tím ju vyvinul bez oficiálnej zákazky. Avšak tento úspech dá za pravdu inžinierom a mechanikom: Ich motorka sa tak mimo cesty, ako aj na nej postará o poriadny kus radosti z jazdy a prichádza na trh v r. 1980 pod mierne pozmeneným názvom BMW R 80 G/S.

Začína víťazný pochod

1980 to 1987:

1980 až 1987:
V GS sa BMW Motorrad podarilo vytvoriť perfektné spojenie terénneho a cestného motocykla: Nezávisle od povrchu má jazdec svoj stroj v každej situácii pod kontrolou a užíva si aj na dlhých trasách maximálny komfort. Vrcholom je svetovo prvý na motocykel nainštalovaný monolever, nazývaný výkyvné rameno - zabezpečuje menšiu hmotnosť a umožňuje rýchlu výmenu zadného kolesa S R 80 G/S založila BMW Motorrad segment veľkých a pohodlných cestovných enduro – a ovláda ho dodnes.

GS láka na: väčší zdvihový objem, viac sily

1987 to 1996:

1987 až 1996:
Nový špičkový model R 100 GS stavia na obrovskom zdvihovom objeme – stane sa najvýkonnejším a najrýchlejším enduro motocyklom na trhu. Na zadnom kolese sa dvojitá kĺbová kyvná vidlica Paralever stará o bezproblémové ovládanie v teréne aj na ceste. Pre výrazné čierno-žlté lakovanie sa stane známym pod prezývkou „Bumblebee“. Táto farba je ešte aj dnes pre jej milovníkov skutočným trhákom a zdobí v tomto roku mimoriadne modely „Edície 40 Rokov GS“.

Nová kapitola duálnych motocyklov

1994 to 2003:

1994 až 2003:
GS je na dobrej ceste stať sa ikonou a aj napriek tomu sa stále mení: V r. 1994 sa R 1100 GS objavuje ako prvé enduro so štvorventilovým boxerovým motorom. Je presvedčivá vďaka ľahkej ovládateľnosti v teréne a tými najlepšími vlastnosťami na dlhých výjazdoch. Vlastnosti motorky na dlhé jazdy sa cieľavedome vyvíjajú ďalej a v r. 2002 sa v podobe R 1150 GS Adventure ešte lepšie prispôsobia potrebám jazdcov na dlhé trate – zrodí sa rad Adventure. 

Od jednovalca k dvojvalcu

2000 až 2008:

Veľmi obľúbené a pre začiatočníkov vhodné „Funduro“ modely F 650 a F 650 ST získajú začiatkom nového tisícročia prepracovanú koncepciu motora. Vďaka novému vodou chladenému jednovalcovému agregátu zažijú jazdci 650 GS a F 650 GS Dakar nielen dostatočnú motorizáciu pre každodenné použitie, ale aj typický zážitok z enduro motocykla. V r. 2008 sú potom oba úplne nanovo vyvinuté modely enduro F 650 GS a F 800 GS vybavené kvapalinou chladeným radovým dvojvalcovým motorom. To prináša pravé dobrodružstvo aj do strednej triedy.

Od vzduchom k vodou chladenému boxerovému motoru

2004 až 2017: 

V r. 2004 začalo BMW Motorrad vyrábať novú R 1200 GS. Dostáva väčší zdvihový objem, výkon a krútiaci moment, čím sa v každom teréne stáva ešte dynamickejšou – avšak má ešte o 30 kg menšiu hmotnosť. O desať rokov neskôr začína nová éra, inžinieri z BMW Motorrad vybavia R 1200 GS novým vodou chladeným boxerovým motorom – absolútnou novinkou. Okrem toho dostáva táto motorka semi-aktívny podvozok s Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), čo posunie ovládanie a jazdný komfort na úplne novú úroveň.

GS je ešte silnejšia

Aj v nasledujúcich rokoch pracuje BMW Motorrad ďalej na legende GS. Obľúbená R 1250 GS prichádza s ďalej vyvinutým dvojvalcovými boxerovým motorom. Tento ponúka vďaka variabilnému riadeniu vačkového hriadeľa BMW ShiftCam väčší výkon vo všetkých rozsahoch otáčok a robí z GS ešte väčšieho suveréna. Okrem toho sa neustále ďalej vyvíjajú aj modely strednej triedy F 750 GS a F 850 GS a vďaka väčšiemu zdvihovému objemu a pozmenenému podvozku prinášajú ešte väčšiu radosť z jazdy.

3-ročná záruka.

Stačí nasadnúť a jazdiť, jazdiť a jazdiť. Dáme ti rok záruky naviac.

Teraz poskytujeme na všetky motocykle 3-ročnú záruku.

 

#SpiritOfGS

Už 40 rokov spája #SpiritOfGS motocyklistov – a šíri ho celá komunita po celom svete. Jednoducho si vyraziť, zažiť nové dobrodružstvá a objaviť neznáme veci – spolu píšeme neustále nové príbehy. Nechaj sa komunitou GS inšpirovať k novým zážitkom. Zaži #SpiritOfGS.

+ Čítaj viac

Zaži dobrodružstvá komunity GS

Vydaj sa na vzrušujúce dobrodružstvá GS s naším novým seriálom „Adventures of a Lifetime“.

+ Čítaj viac

Viac o #SpiritOfGS

spinner