Technické údaje

Motor
Dizajn

Vodou/olejom chladený štvorvalcový štvortaktný radový motor, štyri titánové ventily na valec, dva vačkové hriadele v hlave valcov, frézovaná olejová vaňa, ojnica Pankl, presne vyvážený a odľahčený hriadeľ.

Vŕtanie × zdvih

80 mm x 49,7 mm

Objem valcov

999 cm3

Menovitá kapacita

158 kW (215 k) pri 13 900 ot./min. (maximálna rýchlosť 14 500 ot./min.)

Maximálny krútiaci moment

120 Nm pri 10 000 ot./min.

Kompresný pomer

13,7 – 13,9 : 1

Príprava paliva

Elektronické pretekárske vstrekovanie, variabilná dĺžka sacieho potrubia, štyri voliteľné režimy.

Výfukový systém

Elektronické pretekárske vstrekovanie, variabilná dĺžka sacieho potrubia, štyri voliteľné režimy.

Jazdný výkon/spotreba
Maximálna rýchlosť

viac ako 300 km/h

Druh paliva

Bezolovnatý benzín Superplus, minimálne oktánové číslo 98 (RON)

Elektrický systém
Alternátor

406 W

Batéria

12 V/5 Ah, lítiovo-iónová bezúdržbová

Prenos výkonu
Spojka

Lamelová spojka v olejovom kúpeli, anti-hoppingová, mechanicky ovládaná.

 

 

 

 

Prenos výkonu

Šesťstupňová pretekárska prevodovka so stálym záberom (EVO) s ozubenými kolesami s priamym ozubením (rýchlostné stupne 1, 2, 4, 5 a 6).

Sekundárny pohon

16/43 (nastaviteľný ako súčasť balíka výbavy: reťazové koleso 15, 16, 17, reťazové koleso 41, 42, 43, 44, 45).

Kontrola trakcie

15 možností nastavenia DTC.

Motorová brzda

15 možností nastavenia EBR.

Podvozok a odpruženie/brzdy
Rám

Karbónový škrupinový rám RTM s uhlom hlavy riadenia a nastavením otáčania kyvného ramena, motor ako nosný prvok.

Zadný rám

Karbónový škrupinový zadný rám s nastavením výšky sedadla (3 polohy, rozsah nastavenia 30 mm).

Odpruženie vpredu/prvky pruženia

Vidlica WSBK Öhlins FGR 300, nastaviteľné tlmenie odskoku a kompresie, nastaviteľné predpätie pružiny, nastaviteľný tlmič kmitov riadenia Öhlins SD052, systém rýchlej výmeny predného kolesa vďaka otočným nohám vidlice so vsadeným krytom predného kolesa (brzdové strmene sa pred výmenou kolesa nemusia odstrániť) tuhosť pružiny 10,5 N/mm.

Vodidlo zadného kolesa/prvky pruženia

Hliníkové kyvné rameno WSBK, centrálna pružiaca jednotka Öhlins TTX 36 GP, nastaviteľné tlmenie odskoku a kompresie, nastaviteľné predpätie pružiny, nastaviteľný horný otočný bod pružinovej vzpery (0/3 mm), nastaviteľné vychýlenie pružinovej vzpery (dĺžka ťažnej vzpery), kontaktné plochy dištančného puzdra kolies na napínačoch reťaze na jednoduchú/handsfree montáž kolies, napínač reťaze na vonkajšej strane z titánu, na vnútornej strane z hliníka, pomocné CFRP na kyvnom ramene, tuhosť pružiny 95 N/mm.

Zdvih pružiny vpredu/vzadu

130 mm/120 mm

Rázvor

1 440 mm

Závlek

102,5 (nastaviteľný od 95 – 112)

Uhol hlavy riadenia

65,5° (nastaviteľný 0,0°, +/−0,5°, +/−1°)

Ťažná vzpera

113 mm (variabilne nastaviteľná +/−5 mm. postupne v krokoch po 0,1 mm)

Čap kyvného ramena

−3 mm nad K46Mü3 (nastaviteľný + −4 mm,+ −3 mm,+ −2 mm,+ −1,0 mm) -> (označenie HP4R "−2" zodpovedá K46MÜ3 „−3“ = štandard)

Dĺžka kyvného ramena

604 mm

Posunutie vidlicového mostíka

30 mm (nastaviteľné 26 mm, 28 mm, 32 mm)

Kolesá

Karbónové kolesá vrátane lisovaných dištančných puzdier kolies na ľahké upevnenie kolies

Rozmery ráfika predného kolesa

3,50 x 17"

Rozmery ráfika zadného kolesa

6,00 x 17"

Predná pneumatika

120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2

Zadná pneumatika

200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2

Predná brzda

Pretekárska dvojkotúčová brzda Brembo, T-plávajúce pretekárske brzdové kotúče, priemer 320 x 6,75 mm, pevný strmeň GP4-PR s titánovými piestikmi zo 4-piestikového monobloku WSBK, pretekársky hlavný valec RCS19X18, vrátane nastaviteľnej pretekárskej brzdovej páčky Brembo, pretekárska páčka spojky Brembo (bez spojkového spínača).

Zadná brzda

Pretekárska jednokotúčová brzda Brembo, pevný strmeň s titánovými piestikmi zo 4-piestikového WSBK, priemer brzdového kotúča 220 x 4,0 mm.

systém opierok nôh

Pevný systém opierok nôh frézovaných z hliníka a nastaviteľných do 8 polôh 

Hodnoty odvzdušnenia na brzdovom vedení

Rýchle odvzdušňovacie ventily „Stahlbus“ vo všetkých príslušných polohách na odvzdušnenie brzdy.

Ergonómia riadidiel

Rôzne nastaviteľný dosah riadidiel (15°)

Rozmery/hmotnosti
Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti

831  mm (sedadlo jazdca nízke/vysoké, 816 /846 mm) 

Vnútorná krivka nôh pri pohotovostnej hmotnosti

približne 1 859 mm (sedadlo jazdca nízke/vysoké, 1 829 mm/približne 1 889 mm)

Užitočný objem palivovej nádrže

17,5 l

vrátane rezervy

približne 4 l

Dĺžka

2 070

Výška

1 193

Šírka

777

Suchá hmotnosť

146 kg

1)
Pohotovostná hmotnosť, pripravený na cestu, plná nádrž 1)

171,4 kg

1) Ako sa definuje v smernici Rady 93/93/EHS, pri naplnení všetkými prevádzkovými kvapalinami nádrž naplnená aspoň na 90 % užitočného objemu palivovej nádrže

Štandardné vybavenie

Vybavenie
  • BMW Motorrad Race DTC (kontrola trakcie) +/−7
  • EBR (Engine Brake Regulation – regulácia brzdy motora) +/−7
  • 4 jazdné režimy (WET, INT, DRY1 a DRY2)
  • záznam 2D údajov/zapisovač/čas na okruhu/GPS, 2D prístrojová doska, záznam 2D údajov pripravený na snímače zdvihu pružiny/snímače brzdného tlaku
  • Obmedzovač rýchlosti na jazdu v boxoch
  • Asistent štartu
  • nastaviteľný systém opierok nôh (8 polôh), nastaviteľné riadidlá (dosah), vidlicový mostík s nastavením posunu (rôzny ako súčasť balíka výbavy), nastavenie výšky sedadla, nastavenie uhla riadenia (rôzny ako súčasť balíka výbavy)
  • Asistent radenia HP4 Race shift assistant (hore/dolu) vzor radenia pri dodávke už v obrátenom smere
  • Jednotka s tlačidlami WSBK
  • Ochranný kryt brzdovej páčky HP Race
  • sekundárny prenos rôzny ako súčasť balíka výbavy (reťazové koleso 15, 16, 17 // reťazové koleso 41, 42, 43, 44, 45) 
 
+ Čítaj viac