Technické údaje

Motor

Druh konštrukcie

Olejom/vodou chladený šesťvalcový štvortaktný radový motor so štyrmi ventilmi na každom valci

Vŕtanie x zdvih
72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem
1 649 ccm
Menovitý výkon

118 Nm pri 6 750 ot./min

Max. krútiaci moment

180 Nm pri 5 250 ot./min

Kompresný pomer
12,2 : 1
Úprava paliva

Elektronické nepriame vstrekovanie / digitálny manažment motora: BMS-O s E-Gas

Čistenie emisií

Regulovaný 3-cestný katalyzátor, emisná norma Euro 5

Jazdný výkon / spotreba

Maximálna rýchlosť

Viac ako 200 km/h

Spotreba na 100 km podľa WMTC

5,9 l

Emisie CO2 podľa WMTC

137 g/km

Druh paliva

Benzín Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 / 90 AKI

Elektrický systém

Generátor

Alternátor so 700 W (menovitý výkon)

Batéria

12 V / 16 Ah, bezúdržbová

Prenos sily

Spojka

Viackotúčová spojka v olejovom kúpeli

Prevodovka

Šesťstupňová prevodovka so šikmým ozubením

Sekundárny pohon
Kardan

Podvozok / brzdy

Rám

Mostový rám z hliníkového kompozitu, ktorý nesie motor

Vedenie predného kolesa/pružiace prvky
BMW Motorrad Duolever; centrálna pružiaca jednotka
Vedenie zadného kolesa/pružiace prvky

Jednoramenná kyvná vidlica z hliníkového odliatku so systémom BMW Motorrad Paralever; centrálna pružiaca jednotka

Zdvih pružiny vpredu/vzadu

115 mm / 135 mm

Rázvor
1 618 mm
Závlek
106,4 mm
Uhol hlavy riadenia
62,2°
Kolesá

Koleso z hliníkového odliatku

Rozmer disku kolesa vpredu
3,50 x 17"
Rozmer disku kolesa vzadu
6,00 x 17"
Pneumatika vpredu
120/70 ZR 17
Pneumatika vzadu
190/55 ZR 17
Predná brzda
Dvojkotúčová brzda, priemer 320 mm, 4-piestový pevný strmeň
Zadná brzda

Jednokotúčová brzda, priemer 320 mm, 2-piestový plávajúci strmeň

ABS

Integrálny systém ABS Pro BMW Motorrad (čiastočne integrálny, optimalizovaný pre náklony)

Rozmery / Hmotnosť

Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti

810 mm/830 mm

Dĺžka oblúka medzi nohami pri pohotovostnej hmotnosti

1 830 mm/1 870 mm

Užitočný objem palivovej nádrže

cca 26,5 l

Z toho rezerva

cca 4 l

Dĺžka (nad nosičom batožiny)
2 324 mm
Výška (vrátane čelného štítu, pri pohotovostnej hmotnosti podľa DIN)

1 440 mm – 1 600 mm

Šírka (s kufrom)
1 000 mm
Pohotovostná hmotnosť pripravená na jazdu, s plnou nádržou

343 kg

1)
Povolená celková hmotnosť
540 kg
Užitočné zaťaženie (pri sériovej výbave)

197 kg

1) Podľa smernice (EÚ) 168/2013 so všetkými prevádzkovými prostriedkami, štandardnou výbavou a palivom v množstve dosahujúcom úroveň minimálne 90 % užitočného objemu palivovej nádrže.

Výbava

Sériová výbava

  • Farebný 10,25-palcový TFT displej s kombináciou prístrojov s Connectivity a integrovanou mapovou navigáciou (s aplikáciou BMW Motorrad Connected)
  • Nabíjacia priehradka (USB-C)
  • Svetlomet s technológiou full LED so svetelnou ikonou a adaptívnym svetlom do zákrut
  • Dvojtónový klaksón
  • Štyri konfigurovateľné tlačidlá pre obľúbené položky
  • Dynamická kontrola trakcie (DTC)
  • Tri jazdné režimy Rain, Road a Dynamic
  • Regulácia brzdného účinku motora (MSR)
  • Dynamic ESA (elektronicky nastaviteľný podvozok s vyrovnávaním zaťaženia)
  • Asistent rozjazdu do kopca (HSC Pro)
  • Kontrola tlaku pneumatík RDC
  • Asistent cúvania
  • Vyhrievanie rukovätí
  • Vyhrievanie sedadla
  • Kufrový systém
  • Keyless Ride


Špeciálna výbava

  • Balík Komfort (pozostávajúci z Keyless Ride, centrálneho uzamykania, asistenta radenia Pro a alarmu proti krádeži (DWA))
  • Balík Touring (pozostávajúci z audiosystému 2.0 napr. s DAB+ a zvukovými profilmi, prídavného LED svetlometu a ochranného rámu motora)
  • Osvetlenie zeme
  • Nízke sedadlo
  • Option 719 sedadlo
  • Option 719 kované kolesá


Špeciálna výbava

  • Horný kufor Touring
  • Vnútorná taška pre horný kufor a kufor
  • Batoh na palivovú nádrž
  • Športový tlmič výfuku
  • Chrómové diely
  • Čelný štít nízky
+ Čítaj viac

Zostav si vlastný motocykel K 1600 GT

Pozri si náš rozsiahly program špeciálnej výbavy a originálneho príslušenstva BMW a zostav si vlastný motocykel K 1600 GT podľa svojich potrieb.

Prejsť na individualizáciu
spinner