* Obrázky na tejto stránke môžu obsahovať príplatkové vybavenie a príslušenstvo za príplatok. Zmeny a chyby vyhradené.

BMW R 18 Classic

Ikonický. Nostalgický. Soulfuel

Model R 18 Classic je nostalgický cestný motocykel. Pripomína začiatky prvého cruisera. Navyše odkazuje na nadčasové prvky našej histórie motocyklov – napríklad s bielou dvojitou líniou, akú nájdeš na modeli R 18 Classic First Edition. Srdce motocykla tvorí neprehliadnuteľný najsilnejší motor s protiľahlými valcami, aký sme kedy postavili. Stelesňuje pohodovú jazdu a čistý pôžitok.

Dizajn modelu R 18 Classic

Cruiser inšpirovaný ikonami

copyPre model R 18 Classic First Edition sme znovu oživili príznačné znaky tradície BMW Motorrad: Dvojitá biela línia a chrómový dizajn sú popri plakete a nápise charakteristickými znakmi First Edition.

+ Čítaj viac

Prehľad toho najlepšieho

Kvapkovitá nádrž je ikonou našej histórie a zdôrazňuje – ako aj dlhý koncový tlmič výfuku – pretiahnutú typickú Flyline modelu R 18 Classic. Dvojitý rúrkový oceľový rám drží mohutný skulpturálny motor, s ktorým bude každý kilometer zážitkom.

+ Čítaj viac
Sedadlo so sedadlom pre spolujazdca
Vidíme delenú sedadlovú lavicu so sedadlom pre spolujazdca.
Motor s protiľahlými valcami s rozvodovou tyčou
Vidíme impozantný motor s protiľahlými valcami aj s rozvodovými tyčkami.
Prídavné LED svetlomety
Naľavo a napravo od hlavného svetlometu vidíme obidva menšie prídavné svetlomety.
Stúpadlá
Vidíme stúpadlá modelu R 18 Classic.
Čelný štít
Vidíme čelný štít modelu R 18 Classic.
Okrúhle výfukové rúry, otvorený spojovací hriadeľ, dvojitý rúrkový rám
Vidíme okrúhle výfukové rúry, otvorený spojovací hriadeľ a dvojitý rúrkový rám.
Čierna nádrž s dvojitým vedením linky a naskrutkovaným logom
Vidíme čiernu nádrž s dvojitým vedením linky.
Sedlové tašky
Vidíme mäkké tašky modelu R 18 Classic.

Urob si z motocykla svoj motocykel

Urob si z motocykla svoj motocykel

Flexibilná celková koncepcia modelu R 18 Classic a jeho rozsiahle príslušenstvo ti ponechávajú veľkú slobodu pri zostavení stroja. Máš tak možnosť navrhnúť si stroj úplne podľa svojich predstáv.

+ Čítaj viac

Zaži motor R 18 Classic

Silné momenty cruiseru zabezpečuje skorý vysoký krútiaci moment: dvojvalcový boxerový motor modelu R 18 Classic s objemom 1 802 cm3 je motor s protiľahlými valcami s najväčším zdvihovým objemom, aký sme kedy vyrobili. Motor, ktorý uvidíš, začuješ a pocítiš: Dosahuje maximálny krútiaci moment 158 Nm už pri 3 000 ot./min. Pri 2 000 až 4 000 ot./min. dosahuje stále vyše 150 Nm, a tým pádom stály vysoký krútiaci moment pri chode typickom pre boxery. Pri 4 750 ot./min. dosahuje „veľký boxer" 67 kW (91 ks). Každú cestu teda začneš veľmi živo.

+ Čítaj viac
1.802
cm3 zdvihový objem
158
Nm max. krútiaci moment pri 3 000 ot./min
690
mm výška sedadla
290
km dojazd (min.)

3-ročná záruka

Stačí nasadnúť a jazdiť, jazdiť a jazdiť. Dáme ti rok záruky naviac.

Teraz poskytujeme na všetky motocykle 3-ročnú záruku.

 

Viac o téme #Soulfuel

#Soulfuel znamená zostať vždy plný vášne a zvedavosti. Lebo ďalšia cesta nenechá na seba nikdy dlho čakať.

+ Čítaj viac
spinner