Motor

Menovitý výkon
107 kW at 7,750 rpm
Druh konštrukcie
Vzduchom/kvapalinou chladený dvojvalcový štvortaktný motor s protiľahlými valcami s dvomi hore umiestnenými vačkovými hriadeľmi, poháňanými reťazou (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými kolesami
Vŕtanie x zdvih
106.5 mm x 73 mm
Zdvihový objem
1,300 cc
Max. krútiaci moment
149 Nm at 6,500 rpm
Kompresný pomer
13,3 : 1
Úprava paliva
Elektronické vstrekovanie do nasávacieho potrubia
Emisná norma
EU 5+

Jazdný výkon/spotreba

Maximálna rýchlosť
viac ako 200 km/h
Spotreba na 100 km podľa WMTC
4.9 l
Emisie CO2 podľa WMTC
113 g/km
Druh paliva
Super bezolovnatý (max. 15 % etanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Zrýchlenie 0 – 100 km/h
3.4 s

Elektrický systém

Generátor
Alternátor so 650 W (menovitý výkon)
Batéria
Batéria
12 V/14 Ah, bezúdržbová batéria AGM

Prenos sily

Spojka
Viackotúčová spojka v olejovom kúpeli s funkciou Anti-Hopping, s hydraulickým ovládaním
Prevodovka
Synchronizovaná 6-stupňová prevodovka ovládaná spojkou, integrovaná v kryte motora
Sekundárny pohon
Kardan
Kontrola trakcie
BMW Motorrad DTC - Dynamická kontrola trakcie

UKÁŽ, ČO SA V TEBE SKRÝVA

#SpiritOfGS

Podvozok/brzdy

Rám
Koncepcia dvojdielneho rámu, ktorý sa skladá z hlavného rámu a zadného rámu naskrutkovaného na hlavnom ráme, spolunosný motor
Vedenie predného kolesa/pružiace prvky
BMW Motorrad EVO-Telelever, handlebar tilting decoupeled via flex element, central DSA shock absorber
Vedenie zadného kolesa/pružiace prvky
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, transversal connected swing arm bearings, central DSA spring strut, load compensation
Zdvih pružiny vpredu/vzadu
210 mm/220 mm
Rázvor
1,534 mm
Závlek
118.8 mm
Uhol hlavy riadenia
63.8 °
Kolesá
Kolesá s výpletom
Rozmer disku kolesa vpredu
3,00 x 19“
Rozmer disku kolesa vzadu
4,50 x 17“
Pneumatika vpredu
120/70 R19
Pneumatika vzadu
170/60 R17
Predná brzda
Dvojitá kotúčová brzda, semi-floating uložené brzdové kotúče, priemer 310 mm, 4-piestový strmeň radiálnej brzdy
Zadná brzda
Single disc brake, bolted to the disc rim, diameter 285 mm, 2-piston floating caliper
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS (plne integrálne, optimalizovane podľa uhlu náklonu)

Rozmery/hmotnosti

Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti
880 mm / 900 mm
Dĺžka oblúka medzi nohami pri pohotovostnej hmotnosti
1,870 mm / 2,000 mm
Užitočný objem palivovej nádrže
30 l
Rezerva
cca 4 l
Dĺžka
2,280 mm (over splash guard)
Výška
1,588 mm (above windshield, at DIN unladen weight)
Šírka
1,012 mm (over hand guard)
Povolená celková hmotnosť
485 kg
Užitočné zaťaženie (pri sériovej výbave)
216 kg
Pohotovostná hmotnosť pripravená na jazdu, s plnou nádržou
269 kg
1)

Výbava

Sériová výbava

  • Vyhrievané rukoväte 
  • Tempomat DCC 
  • RDC 
  • Keyless Ride 
  • Rozšírená ochrana rúk s integrovanými smerovkami 
  • Prídavné svetlomety 
  • Elektronický podvozok DAS s kompenzáciou zaťaženia 
  • Rôzne možnosti upevnenia príslušenstva

Špeciálne príslušenstvo

  • Hliníkový kufor 
  • Rozšírenie objemu pre hliníkový kufor 
  • Hliníkový horný kufor s elektrickým rozhraním 
  • Doska na batožinu, sedadlo pre spolujazdca 
  • Taška na nádrž 
  • Rozličné prepravné tašky 
  • Ochranný kryt svetlometu 
  • Spojlerový nadstavec pre čelný štít
+ Čítaj viac

Už na teba čaká dobrodružstvo

Môže to začať: Nakonfiguruj si BMW R 1300 GS Adventure podľa svojich individuálnych prianí a potrieb a zaži s ním veľa dobrodružstiev.

Môže to začať: Nakonfiguruj si BMW R 1300 GS Adventure podľa svojich individuálnych prianí a potrieb a zaži s ním veľa dobrodružstiev.

spinner